Müşteri Hizmetleri
Müşteri Hizmetleri sayfamıza hoşgeldiniz.
Alış verişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.
Farklı sorularınız için, iletişim formunu kullanabilirsiniz...
-
Sipariş ve Kargo
Nasıl sipariş verebilirim?
Üye olurken dolduracağınız üye formunun eksiksiz ve güncel bilgiler içermesine dikkat etmeniz gerekmektedir. Siparişiniz süresince doğacak herhangi bir sorunda müşteri temsilcilerimiz, üyelik bilgilerinizdeki iletişim bilgilerinizden yararlanarak sizinle iletişime geçecektir. Siparişiniz, girmiş olduğunuz teslimat adresinize gönderilecektir. Kargo teslimatı sırasında herhangi bir sorun yaşanmaması için adresinizi tüm detaylarıyla yazmanız gerekmektedir.
Sitemiz üzerinden sipariş vermek için satın almak istediğiniz ürünün sayfasına giderek beğenmiş olduğunuz renk, beden tercihinizi yapıp “Sepete Ekle” butonuna basarak, ürünü sepetinize ekleyebilirsiniz. Daha sonrasında sayfamızın sağ üst tarafında bulunan “Sepetim” simgesine tıklayarak sepet içeriğinizi kontrol edip satın alma adımlarını tamamlayabilirsiniz.
Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?Ürünler sipariş esnasında vermiş olduğunuz adrese Yurtiçi Kargo aracılığıyla ücretsiz ve sigortalı şekilde teslim edilecektir.
Kargo ücreti ne kadar?
Tüm siparişlerde kargo ücretsizdir.
Siparişimi verdim, bundan sonra ne olacak?
Siparişiniz sorunsuz bir şekilde sistemimize ulaştıktan sonra, sitemize üyelik oluştururken kullandığınız email adresinize tarafımızdan siparişinizin detayını belirten bir mail gönderilecektir. Siparişiniz ürün sayfasında belirtilen kargo süresi içerisinde sorunsuz bir şekilde size ulaştırmak üzere yola çıkacaktır.
Ölçü ya da kişiselleştirme gerekmeyen, stoklarımızda hazır bulunan ürünlerin kargo süresi 1-3 iş günüdür.
Ölçü gerektiren ürünler hariç, farklı maden seçtiğiniz ürünlerin üretim süresi 5-7 iş günüdür.
Ölçü gerektiren siparişlerde üretim sağlanması nedeniyle kargoya veriliş süresi farklılık gösterebilir.Tüm yüzük siparişlerinde satın alım aşamasında verilen yüzük ölçüsüne göre üretim işlemi sağlanmakta olup yüzük ölçüsünden emin değilseniz öncelikle müşteri hizmetleriyle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Sipariş aşamasında belirtilen yüzük ölçüsü uymaması ve talep edilecek yüzük ölçüsünün yeniden üretim gerektirmesi durumunda tarafınızdan ek ücret istenebilir.
Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde tarafımızdan size tekrar mail yollanacak ve kargo hakkında bilgilendirilmeniz sağlanacaktır.
Siparişimin durumumu nasıl takip edebilirim?Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz tüm siparişleri üyelik girişi yaptıktan sonra, hesabım sayfanızda bulunan siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.
Siparişim kargoya verilmiş. Durumunu nasıl kontrol edebilirim?Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişinizin takibini üyelik girişi yaptıktan sonra, hesabım sayfanızda siparişleriniz listelenmektedir. Kargoya verilen siparişinizin yanındaki kargo linkine tıklayarak, siparişinizin kargodaki durumunu takip edebilirsiniz.
Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri, teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tuttururarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.